Tilanne 1
Soitat vihaisena matkatoimistoon ja annat palautetta epäonnistuneesta matkasta. Kerro, miten matka epäonnistui ja vaadi hyvitystä. Muista myös perustella vaatimuksesi. (30 sek)
Tilanne 2
Sinulla on kiire ja puhelin soi. Vastaat ja puhelimessa on gallup-haastattelija, joka haluaisi haastatella sinua noin 5 minuuttia. Et halua puhua nyt. Keksi itse syy ja kieltäydy kohteliaasti. (20 sek)
Tilanne 3
Olet ollut pahassa onnettomuudessa. Toivuttuasi olet hyvin kiitollinen auttajillesi. Soita heille, selitä mistä syystä soitat ja kiitä avusta. (30 sek)
Tilanne 4
Soitat verotoimistoon ja haluat tietää jotakin omiin veroasioihisi liittyvää. Esittele itsesi ja kerro, miksi soitat. (30 sek)
Tilanne 5
Olet ruokakaupassa. Eräs asiakas ei osaa käyttää pullonpalautus¬konetta. Neuvo, miten laite toimii. (30 sek)